Kedvenc spanyol munkáim II.rész- Ahol a 8 óra munka és 8 óra pihenés egybeesik

7 szuper tengerparti munka bevállalósoknak - Kanári szigetek, Tenerife, Gran Canaria

A mai poszt a legutolsó írásom folytatása, ahol is a kedvenc spanyol munkáim 10-es listájáról bemutattam 3-at, melyeket különösen a Baleár-szigeteken érdemes kipróbálni egy nyári szezon alkalmával. Ez alkalommal folytatnám a TOP 10-es listát és megosztanék veletek 7 olyan tengerparti vagy óceánparti munkát, melyek nagy részét jómagam is kipróbáltam Gran Canarián, ezért a Kanári-szigetek kitűnő célpont a ma megemlítésre kerülő 7 spanyol munka esetében. 

 

1. HOTEL ANIMÁTOR

 

Listámat egy olyan tengerparti munkalehetőséggel kezdem, melyet hosszan volt alkalmam kipróbálni és mai napig a kedvencem is, ez pedig nem más mint a HOTEL ANIMÁTOR. Hotel Animátor fő tevékenysége, hogy különböző -szórakoztató és rekreációs - programokat tartson a hotelbe érkező vendégeknek, melybe a teljesség igénye nélkül a következők tartoznak: mozgással kapcsolatos (fitnesz, jóga és viziaerobik) programok, játékok gyerekeknek és esti szórakoztató programok, mint például karaoké, bingó, vagy táncos estek. Nagyobb hotelekben az animátorkodást egy egész csapat végzi, de bizonyos hotelekben, egy vagy két animátor látja el ezt a feladatot és én az utóbbit élveztem nagyon. :)

 

2. TENGERPARTI MASSZŐR

 

Hogy az izgalom is részét képezze egy spanyol kalandnak, ezért a tengerparti masszőrt nem hagyhattam le, amit szintén volt alkalmam kipróbálni. Jó, mondjuk hozzátenném, hogy svédmasszőrködésről volt papírom, de a legvadabb álmomban sem gondoltam volna a tanúsítvány megszerzését követően, hogy én a tanultakat sutyiban egy spanyol tengerparton fogom tudni hasznosítani. Annyit tudok mondani ezzel kapcsolatban, hogy szerencsém is volt, hogy egy két három hónapig tudtam ebből élni és akkor most mindenki gondoljon arra, amire szeretne :). Az egyik legizgalmasabb munkám, ha nem a legizgalmasabb, biztosan ez volt, de aki kipróbálja, azért legyen szemfüles, mert lehet egy perc múlva abba is kell hagyni, ha inspektorral találkozik, aki ugye a tengerpartot felügyeli.

 

3. JÓGALÁTESZ OKTATÓ

A harmadik ajánlatom talán kevéssé izgalmas bizonyos szempontból az előzőhöz képest, azonban annál egészségesebb, főleg ha valaki már jógázik egy ideje. Ezt a munkát szintén csináltam alkalmasint, ami nem más mint jógalátesz órák tartása tengerparton és teremben is. De miért jógalátesz és hogy volt lehetőségem ezt a munkát megkapni? 

Azért jógaláteszre specializálódtam és nem mondjuk csak jóga vagy pilates oktatásra, mert 

1. Nincs Jóga illetve Pilates oktatói képesítésem

2. A mixelés híve vagyok

Jógalátesz tulajdonképpen egy ausztrál kezdeményezés, mely Jóga és Pilates elemek kombinációja.

Egyik lehetőségem úgy adódott az óratartásra, hogy egy tengerparton sok éve jógát oktató személy pár hónapra átadta nekem az óráit, a terembe pedig fogtam magam és bementem és egy könnyed beszélgetés után a terem vezetője felajánlotta, hogy vasárnaponként tarthatok ott bodymind tipusú órát, mely a Jógalátesz volt. Szóval a jóga, jógalátesz oktatói lehetőség is létezik a Kanárin és csak ajánlani tudom.

 

4. SZEMÉLYI ADMIN ASZISZTENS TURISZTIKAI TERÜLETEN

 

Személyi admin asszisztens munka engem ismerős újtán talált meg és ez lehet egy stabil pénzkereseti lehetőség, ha jó szervező képességeid vannak és képes vagy a rendszerszintű gondolkodásra. Mivel nekem erősen van egy ilyen oldalam is, ezért számomra az ilyen munka élvezetet és hát mindenképp biztonságot tud jelenteni. Ami meg szintén örvendetes, hogy ilyen lehetőség akad bőven a Kanárin, hiszen engem is megtalált ez a lehetőség konkrétan úgy, hogy megismerkedtem Gran Canarián két emberrel is, akik apartmanokat adnak ott ki, ezért egy aszisztens kerestek. Mégpedig egy olyan ember személyében, aki ért a számítógéphez, jól kommunikál és esetleg a pénzügyekben is otthon van. Megjegyzem, itt jött kapóra a PSZF-es pénzügy szakos közgazdász végzettségem és a tény, hogy pénzügyi és számviteli területen dolgoztam 5 évet utazó életmódom előtt.

 

5. BUTIKOS

 

Talán meglepő, hogy első blikkre talán unalmasnak tünő lehetőséggel rukkolok most elő, de kihangsúlyoznám, hogy tengerparti, tóparti  vagy valamilyen nyári környezetben én mindig gondolkoztam azon, hogy a butikos munkát kipróbáljam és csinos rucikat, táskákat vagy egyéb beach élethez kötödő kütyüket adjak el. Bár ez az állás általam való betöltése még várat magára, azonban van olyan ismerősöm, aki dolgozott ilyesmit a Kanárin és nagyon tetszett neki. Stabil pénzkereset, embereket lehet vele megintcsak megismerni és ha szeretsz eladni, különösen ruhákat, vagy tengerparti cuccokat, akkor egy misét mindenképp megér a butikos. 

 

6. ÖNKÉNTES BEACHHOSZTEL - MUNKA

 

Az önkéntes tengerparti hoszteles munkát szintén próbáltam a Kanárin és a véleményem az, hogy ez a munka egy óriási lehetőség azoknak, akik szeretnek vagy akiket legalábbis nem zavarja nagyon, hogy többedmagukkal kell együttélni. Ez a lehetőség pedig annyi, hogy elmész önkéntesként egy hosztelbe dolgozni, azon belül is inkább egy beach-hosztelt ajánlanék inkább, már csak a feeling miatt is. Számomra a munka úgy jött, hogy a épp egy hosztelben vedégeskedtem egy pár napot, majd megkérdeztem a tulajdonost, hogy maradhatnék-e a nyárra önkéntesnek. Nagyon sokan például a workaway.info-n keresztül vették fel a hosztellel a kapcsolatot, mely egy weboldal, ahol számos hasonló munkalehetőséggel is találkozhattok, nemcsak a Kanárin.

A munka tartalmát úgy képzeljétek el, hogy minimum kettő műszak van és a fő tevékenységek például a recepciós teendők, valamint a takarítás.

 

 7. TURISTA FOTÓS

Vizuális és képzőművész hajlamú olvasóim figyelmébe ajánlom a turista fotós munkát, melyet ugyan nem próbáltam, de a munka ettől függetlenül létezik, sokoldalú és megadja a lehetőséget arra, hogy tengerparti környezetben keressen pénzt az ember. Továbbá a turista fotóskodás egy viszonylag kreatív lehetőség, viszont ehhez képest stresszmentesnek tűnik és stabil keresettel jár.

A munkakör tartalma nagyvonalakban a következő:

  • Fotós szolgáltatás promotálása az adott hotel vendégeinek
  • Fotózás lebonyolítása
  • Fotóshop-os munkák
  • Erős kommunikációs készség sem árt a fotós képességek mellé :)

 

Neked melyik állás tetszik a legjobban? Kipróbáltad már ezek valamelyikét? Szeretnél valamelyik lehetőségről egy külön posztban olvasni? Megjegyzésed várom kommentben :)